Care va să zică

Se sapa in jos

 

mesajul de pe buza gropii („Se sapă în jos”, pentru clarificarea pozei) este cea mai bună ilustrare a momentului. C-o fi moment actual, trecut sau de viitor habar n-am să vă zic. Da-mi place exprimarea.

Poza din imaginea alăturată este preluată din memoria internă a mobilului din dotare şi a fost pusă acolo azi dimineaţă pe la 7. Mesajul data de ieri dar n-am apucat să îl imortalizez pe biţi pentru că nu aveam cum. Aşa că nu vă pot arăta şi grămada de pămînt din buza gropii deoarece aceasta a dispărut peste noapte.

M-am tot gîndit ce o fi vrut să spună inscripţia. Nu ştiu dacă artistul anonim (probabil şeful de şantier care a vrut să le atragă atenţia mînuitorilor de tîrnăcop să se ducă dracu’n jos, că el vrea o simplă groapă, nu tranşeu) a realizat ce contrast a reuşit să trîntească între formă şi fond.

Că rozul scrierii te îmbie să alături litere de genul „M I M I T E I U B E S c d e l a G O G U” decît mesaje apocaliptice de genul „Se sapă fraţilor! Şi după ce că se sapă la greu, se mai sapă şi în jos”. Dar ideea este clară: începe.

Poate scriitorul anonim o fi fan Oprescu. Sau anti-Piţurcă. Viteza cu care a dispărut pămîntul din jur te-ar putea duce gîndul la prima variantă în timp ce PET-ul gol de bere din josul imaginii din poza alăturată ar putea fi un argument in favoarea celei de-a doua. Dracu’ ştie…

Una peste alta inscripţia m-a amuzat aşa că am hotărît să încep de la ea: fraţilor, popej sapă.

În sus.

~ de popej27 pe Joi, 19 Iunie 08.

6 răspunsuri to “Care va să zică”

  1. sa sapeeeeeeeeeee 😉

  2. multam de vizita 🙂
    stati, ca inca incerc sa ma prind cum e cu interfata
    oricum, ca de obicei, comentariile sint la liber

  3. macar la voi au pus panglica d’aia…pt ca la noi in iancului sunt mari, nemarcate si nepictate. dar pen’ce’s astea?

  4. deocamdata sint pentru eternitate.

  5. Eu ma intreb ce s-ar intampla daca as sapa in sus. Cred ca diseara o sa-mi sap o groapa-n sus sa vedem daca dau de aur. In plus, comentariul asta e un pretext de a-ti ura bun-venit in lumea wordpress…eu nu prea dau atentie blogului meu, dar e bine acolo, sa fie. Plus ca in afara de fotbal si niste muie in politica n-am scris. Hai sa traiesti, POPEJE!

  6. Buuuun

    Eh, acu’ imi zice si mie cineva ce trebuie sa bifez ca sa nu mai primesc mail la fiecare comment? Ca ma tot uit ca bou’, da’ nu vad nimic…

Lasă un răspuns

 
