Azi IO este inginer.

Cred că după o vîrstă condiţionarea pe care o suferi în anii tinereţii începe să îşi spună cuvîntul şi în momentele de inconştienţă.

Nu este prea greu să remarci că în stare trează reacţionez ca un inginer pus şef. Sînt impulsiv, analizez şi iau hotărîri repede iar după aia, nici dacă mă baţi nu mai dau înapoi. Mă salvează de la penibil (nu chiar întotdeauna) faptul că deciziile nu sînt chiar rele.

Da’ nu mă aşteptam ca modul de reacţie din timpul zilei să înceapă să mă urmărească şi noaptea, în perioada de REM, mai exact atunci cînd dorm buştean şi visez color.

Azi noapte am avut un vis cu totul şi cu totul deosebit: mă alergam printr-un deşert cu un cort militar din care unii trăgeau în mine. Şi io la fel, cu şanse de reuşită mult mai mari ca ale lor (antrenament de la Bioshock si Far Cry). Eh, şi io tot omoram la ăia şi ăia tot apăreau din cort. Sesizînd că sesiunea de shooting se putea prelungi peste ora mea de trezire m-am hotărît să iau taurul de coarne aşa că m-am purces la un asalt susţinut la adresa cortului. Am intrat şi am constat că era gol iar ăia de tot mă ţineau din alte vise erau generaţi de un dispozitiv ciudat aflat pe podea.

Şi pentru că circul trebuia să se termine am accesat panoul de control al generatorului de adversari şi, inginereşte, i-am înmulţit toate formulele cu 0.

~ de popej27 pe Joi, 3 Iulie 08.

7 răspunsuri to “Azi IO este inginer.”

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA! Bravo, tata, asta da eficienta!

  2. inseamna ca azi esti in forma maxima dupa antrenamentul intens de azi noapte.;)

  3. Las’ ca-i OK! Mai bine o conditionare Far Cry, decat una Football Manager! Io m-am „trezit visand” ca-i dau un contract pe cinci ani lu’ Dayro Moreno si ca fac o oferta (refuzata frustrant) de 10 milioane pe Arshavin. Bine macar ca Nicholas Millan a semnat on a free transfer cu echipa mea.

    Ce tampenie! Numa’ io inteleg ce visez. Nici macar nu pot povesti, damn it!

  4. Te inteleg. Ieri, la FIFA mi-am vindut din greseala 3 dintre cei mai buni jucatori crezind ca dau reject la oferte. Nu numai ca am dat accept, da’ am dat si Save imediat..

  5. Been there! Done that! 😀

  6. uameni ca tine ar putea sa gaseasca chiar insasi formula calatoriei in timp! scoate-ne din cacat 🙂

  7. Io vreau sa ma teleportez!

Lasă un răspuns

 
