Eu am observat

Cu ceva timp în urmă mi-am pierdut permisul de conducere. Pierdut-pierdut, nu luat. Aşa că timp de un an jumate’ am fost bun de amendat pentru faptul că nu îl aveam la mine.

Din fericire am reuşit ca în toată perioada asta să nu fiu implicat în nici un incident care să presupună solicitarea bucăţii de plastic cu poza subsemnatului. Ceea ce, credeţi-mă, este un record absolut pentru mine.

Dar, sub presiunea iminenţei evenimentului sus amintit, m-am hotărît să reintru în legalitate şi să solicit un nou permis. Săptămîna trecută am luat fişa deţinătorului completată, am plătit taxa la CEC. Plin de elan civic am supralicitat şi azi m-am prezentat la Oficiul de Eliberări Permise de la noul sediu din Şos. Pipera. Eh, supriza mea a fost totală.

De-a lungul vieţii mele de şofer amator am trecut de prea multe ori pragul sediilor de Poliţie rutieră din fo’ 5 judeţe. Toate trecerile au presupus stat la coadă, nervi, invocarea mamelor celor de la ghişeu în cele mai neaşteptate combinaţii sexuale şi mult timp mîncat degeaba.

Azi am avut o supriză. Noul sediu este mare, răcoros (spre frig), curat, locuri suficiente de parcare, funcţionari dispuşi să te asculte şi, cel mai important, aparat de eliberat bonuri de ordine. Bonurile de ordine se dau în funcţie de operaţiunea pe care vrei să o faci. Ghişeele sînt destule iar dacă ai treabă la vreunul nu mai trebuie sa stai la coadă. Îţi iei bonul şi te aşezi în sală. Iar dacă urmăreşti ecranele te prinzi din timp cînd îţi vine rîndul.

Am fost acolo la ora 8 cu solicitarea pentru un nou permis. Mi-au zis să revin peste 2 ore să îl ridic şi, culmea, aşa a fost. La ora 10 îl aveam în mînă. Prima oară am stat cam 4 minute, a doua oară 12 minute. La coadă am stat circa 3 minute (aşteptînd să termine cel cu numărul de ordine mai mic cu 1 decît al meu). Eh, dacă acum un an jumate’, cînd mi-am pierdut permisul, mi-ar fi spus cineva că îl voi lua înapoi cu 3 minute de stat la coadă şi asta fără şpagă, i-aş fi zis că e nebun. Şi nu era.

Pentru asta e prima oară (cred) cînd felicit Ministerul de Interne. Au schimbat în semnificativ bine ceva iar eu am beneficiat de asta.

Bine bă, poliţiştilor!

~ de popej27 pe Luni, 14 Iulie 08.

4 răspunsuri to “Eu am observat”

  1. Îţi doresc destrămarea din faşă a iminenţei!

  2. Eh, asta e mai greu :))

  3. dar, ca toate lururile bune din romania, va avea un sfarsit lamentabil

  4. treaba asta cu bonurile de ordine am mai intalnit-o la banca tiriac…daca stau mai mult de 5 min la o coada imi creste tensiunea 😉
    e un lucru bun; sper sa-i tina…

Lasă un răspuns

 
