Propriu sau figurat?

Între propriu şi figurat îl aleg pe primul dar încă mă străduiesc să îl folosesc pe al doilea. Sechelă din vremea în care răstălmăcirea cuvintelor chiar îmi ieşea, azi reuşesc din ce în ce mai des să devin penibil forţînd expresii pe care, în cel mai bun caz, doar eu le înţeleg. Aşa că mă îndrept repejor spre apogeul plafonării mele: o să spun exact ce vreau să spun.

Cică asta ar fi semn de responsabilitate. Ha! Nu-i credeţi pe ăia de spun asta. Vă zic eu ce se întîmplă: lehamitea este aşa de mare încît o dai direct, că nu prea îţi pasă ce va ieşi. Mai ales dacă eşti inginer. Mă folosesc de ocazie să amendez vestitul banc: este adevărat că avem privirea inteligentă, da’ nu este adevărat că nu ştim să ne exprimăm. Atîta că avem vocabularul limitat.

Preferăm să dăm 70.000 de cuvinte pe 20.000 şi 5 minute de pauză. Este un simplu calcul de conservare a energiei. Unii cred că e ponderare. Pe dracu’! Nu sîntem ponderaţi deloc. Şi ne place să descoperim figuratul la alţii dar să practicăm propriul.

Cînd vrem ceva, spunem. Cînd nu ne place ceva, spunem. Cînd nu înţelegem ne ţinem gura şi căutăm pe google. Dacă ne rătăcim preferăm să mai dăm o tură decît să ne scuzăm. Iar dacă folosim fraze complicate înseamnă că sîntem băuţi.

De fapt postarea de azi nu are nici o noimă. Este doar pretext pentru poza de mai jos.

~ de popej27 pe Luni, 21 Iulie 08.

10 răspunsuri to “Propriu sau figurat?”

  1. Teoretic, ai dreptate. Practic, cred ca te iei de rockeri din perspectiva unui giazist 🙂

  2. Hahaha
    Corect! Sa dam in cap la roacari. Traiasca giazuu!

  3. Si la suingari! Sa nu-i uitam pe suingeri. Sa le dam in cap si la splina roacerilor, giazistilor si suingarilor cu bate confectionate din pelvisurile unor emo batrani

  4. Chiar mah… ce-o mai face oare? Mai are pagina? (ca eu nu ma mai pot loga). Si tot cu vadim tine?

  5. Nici eu nu stiu. Mi-e dor un pic de el, ca de-o mahmureala de duminica.
    Tot cu Vadim, cred; desi acum, poate, se chinuie sa puna bazeze teoretice ale unei aliante cu Elena Udrea.

  6. Udrea asta o fi stinga sau dreapta?

    Hahahahahaha… mai tii minte cind a s-a dus la Mecul de la Unirii sa se intilneasca cu Pustiu? Si era suparat ca n-a venit nimeni? =))

  7. Depinde pe care parte o pui.
    Da, saracu’, da’ io tin minte ca era mecu de la romana. Whatever, important e sa nu mai fie inca acolo, asteptand. 😀

  8. Eu cred că poza este pretext pentru postare 🙂

  9. Hai mah, ca poza e savuroasa 🙂

  10. si poza si postarea…zice inginerul din mine 😉

Lasă un răspuns

 
