De-a protestatelea

Profit de ocazia pe care mi-a dat-o wordpressu’ de a bate cîmpii pe serverele lor şi ţin să mulţumesc poporului britanic pentru faptul că a trimis la protestul compus din două persoane neşte stripteuze amatoare care mai au destul pînă la norma de 100 kile în viu impusă de cotidianul englezesc.

Cele două repede-dezbrăcătoare din faţa ambasadei UK erau chiar umane în imaginile de la TV. Ştiu că ecranul slăbeşte dar tot trag speranţă că fătucile ar fi avut şanse reale la tejgheaua Twice-ului.

Ce nu înţeleg în schimb este de ce mama dracului au venit din patria fotbalului pînă aici ca să protesteze tot în faţa alor lor. Dacă veneau să protesteze în faţa Guvernului Român aş fi înţeles, dar în faţa ambasadei UK? Nu mai bine făceau fetele economie de bani de drum şi se dezţoleau în faţa Buckingham-ului? Mai ales că purtătorii de căciuli incriminaţi se găsesc exact acolo, slubaşii de aici fiind la fel de vinovaţi de situaţie ca şi mine, care habar n-aveam că membrii gărzii regale îşi apără scalpul de ploaie cu bucăţi de piele de urs canadian.

Nu e prima oară cînd PETA dă dovadă de o inteligenţă inferioară animalelor pe care le apără da’ ieri au reuşit să bată multe recorduri de prostie. Sau poate că zvăpăiatele de ieri doar pierduseră un pariu făcut la beţie şi acu’ trăgeau ponoasele. Nu că aş avea ceva împotrivă dezbrăcatului în public da’ mai bine îl faci pe bani, ca aia de la metrou, decît pentru proteste la fel de idioate ca Pamela Anderson.

Că sînt sigur că dacă ziua de mîine m-ar găsi în faţa ambasadei României din Londra arătîndu-mi chiloţii băieţilor din gardă în semn de protest faţă de politica Guvernului Tăriceanu în privinţa urşilor tomberonari din Răcădău aş fi considerat, în ce la mai bun caz, prost. Aşa că mă întreb dacă englezoaicele de ieri chiar credeau că pot rezolva ceva prin arătarea sînilor trecătorilor români. Mă rog, treaba lor..

Eu le aştept să protesteze şi azi în faţa INMH-ului pentru accelerarea măsurile împotriva încălzirii globale, mîine în faţa sediului RATB pentru îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă în Sahara Occidentală iar sîmbătă seara pe mesele din Bamboo împotriva războiului din Irak.

~ de popej27 pe Miercuri, 30 Iulie 08.

16 răspunsuri to “De-a protestatelea”

  1. Cam multe propuneri de protest, ti-au cam picat cu tronc fetele blanoase 😛
    PETA au o gramada de proteste imbecile, iar in America, tara ipocriziei crase, lumea a ajuns sa tipe si sa protesteze din motive de-a dreptul aberante: da, stim toti ca e aiurea sa omori animalute amarate doar din placerea de a purta blanuri la ciolhanuri selecte, pe de alta parte nu mi se pare ok sa le ceri tuturor sa se faca vegetarieni fin’ca puii si pestii sunt destepti si tu esti o jigodie fara suflet care merita sa moara de cancer la stomac pe chestia asta…
    poate e o chestie profund romaneasca si nu pot sa nu ma gandesc altfel decat cu placere la orice fel de friptura, poate animalul omnivor din mine isi cere si portia de carne saptamanal, insa de fiecare data cand am browserit site-uri „vegetariene” am gasit chestii care nu imi suna in regula, de genul: e minunat de sanatos sa fii vegetarian, si copiii tai ar trebui sa fie vegetarieni de mici, dar da-le cat mai multe seminte si neaparat pastile cu vitamina b,x,z, zinc, fier, bla bla bla bla…

  2. Hehehe.. despre asta cu vegetarienii scrisesem acum fo’ doi ani in alta parte. Poate o sa pun postul aici intr-o zi cind nu voi avea timp sa scriu ceva nou..

    Ca sa revin la subiect: nu contest scopul lor (nobil dealtfel), da’ forma de actiune mi se pare extrem de proasta. Pun pariu ca 90% dintre cei care au auzit stirea vor tine minte peste o saptamina doar faptul ca doua tipe s-au dezbracat pe strada.

  3. Da’ lasa-le, dom’le, sa se dezbrace!…
    Ce, esti giazist? 😀

  4. Hai mah, ca am zis ca nu sint impotriva dezbracatului in public… 😦

  5. Asa, asa… Gata, nu esti giazist. Esti roacker, ca mine. 🙂

  6. 😀

  7. e treaba lor daca au ales acest mod de protest; am si io o intrebare: caciulile purtate de fete sunt din bear adevarat?

  8. Nu, ca se terminasera alea naturale. Au luat si ele ce au gasit pe rafturi.

  9. aha…ai fost si le-ai verificat; de sus pana jos
    :))

  10. N-am…
    Banuiam si eu 🙂

  11. PETA – People eating tasty animals ….

  12. ce pacat ca nu e scornit de mine…

  13. Futu-i! Tre sa fac eu nota discordanta! Uf!

    Cand eram pusti, ma uitam la caciula de iepure a lu’ taica-meu si vedeam animalul. Ma tot gandeam ca taica-meu l-a omorat pe iepure, i-a scos matele si acum il poarta pe cap. Atunci aveam o scuza: eram copil.
    Acum, cand vad cojoacele alea din blana de caprioara albastra cu stea de aur in frunte si par lung purtat cu carare, un sentiment similar de ingretosare imi trece prin stomac. Diferenta e ca, de data asta, prostul gust e cel care ma doboara.

    On the other hand, ce aveti dom’le cu vegetarienii? Io, desi nu am nici cea mai mica idee ce gust are copanul de pui, ceafa de porc, fazanul sau labele de urs, n-am facut niciodata lobby verdeturilor. Cu alte cuvinte, mai suntem si cativa oameni normali p’acilea, printre nebuni. 😀 Desi incerc din cand in cand sa-mi musc urechea.

  14. Shit.. si am pus cogeamite postarea inainte sa vad commentu’ tau 😐

  15. @ trecator: noi ne agitaseram apropo de PETA si principiile lor cu permeabilitate selectiva, nu am etichetat toti vegetarienii, deci n-o sa arunce nimeni cu copane virtuale spre blogul tau 😛

  16. 😀 ma tem, popej, ca e prea funny textul ca sa mai pot spune si altceva decat ” =)) ”

    ____________

    THX, mo! 😛

Lasă un răspuns

 
