Azi IO e fericit.

Azi, la ora 12.30, ne-a onorat cu prezenţa ei de 3.100 kg şi 49 cm, Natalia (pentru cunoscători Наташа). Mirela încă doarme iar eu îmi voi petrece restul zilei cu un zîmbet tîmp întipărit pe faţă.

Tare mi-s fericit.

~ de popej27 pe Joi, 14 August 08.

37 răspunsuri to “Azi IO e fericit.”

  1. Amazing!
    Să fiţi iubiţi!

  2. Bai, ej’ nebun?!
    Felicitari, tata (alte valente)! Sa va traiasca!
    Fa repede cont cu Popej3.100/49

  3. Ne chemi la botez sa facem poze?

  4. Iei unul gratis şi’l primeşti şi pe al doilea la pachet!
    pe când nunta?

  5. =))))) It all comes clear!

    „Bai, tata, baaa!”

  6. ‘s 😀

  7. despre pozari e vorba!

  8. Cred ca i-a picat netu de emotie

  9. are barbă?
    a întrebat deja despre reţeta covrigilor cu susan?
    fumează?
    îl cunoaşte pe Dudaev?

  10. sa-ti traiasca leoaica!
    bravo! felicitari la amandoi si iubeste-le mult. ca merita!

  11. :)) probabil ca ii explica deja rostul lu’ Putin. D’aia e absent.

  12. @ trecător
    dadada
    că rusnacii ăştia, ştiu eu din copilărie, de la teveu, ştiu cum devine chestia cu spusul poveştilor!

  13. Cre ca e de la vreme. Iarna e luuuuunga si ce sa faca si ei? Scriu povesti, le spun si joaca sah. Iar Popej n-a mai avut rabdare sa vine iarna.

  14. Multam tuturor de urari. De baut bem neaparat saptamina viitoare. Acu’ plec inapoi la spital.

    Saru’mina

  15. complimente doamnei & strambaturi tampe de adult in fata unui copil domnisoarei!

  16. :))

  17. Mari oameni, frate, mari oameni!

  18. Uau!
    Sa iti traiasca! Asta da stire, dom’le! 😛

  19. 3 kile 100! Ramane?
    (uff, scuze, nu ma pot abtine sa zic bancu’ asta rasuflat….)

  20. neaparat complimente doamnei, ca e eroina zilei

  21. ЗТО НОВОСТЬ! Я ПОЗДРАВЛЯЮ ВАС! БРАТЮХА

  22. hehe, finally! felicitarile mele! ma bucur tare mult pentru voi, amandoi, dar mai ales pt aia mica, tare misto parinti are! 🙂
    >:D<

  23. aaaa, acum vb la tel cu stef. si el iti ureaza ‘sa-ti traiasca!’. 🙂

  24. Felicitari! Tre’ sa bem…

  25. Nu exista bucurie mai mare 🙂 Sa fie fericita !

  26. Felicitari, frac’miu. Sa va traiasca si sa va bucurati de ea 🙂

  27. Uau, asa ceva inca n-am citit pe vreun blog, ever!
    Felicitari, sa va traiasca si sa va aduca micutza numai bucurii!
    Natalia – ce nume boem!

  28. Asa ceva n-am mai citit pe vreun blog: Natalia – nume boem
    😀

  29. Bravo mah Danute, sa traiasca familia marita!

  30. De vreo ora stau si iti citesc blogurile din urma. Imi dau seama ca mi-au lipsit, si mai imi dau seama (de fapt imi reamintesc doar) ca scrii bine.

    E adevarat ca m-am tirat din Ro si nu mananc salam cu soia, si pentru asta (cumva?) merit sa fiu ostracizat (uneori ma simt si eu vinovat, crede-ma), dar chiar asa – sa nu-mi spui ca ti-ai deschis blog nou?!

    PS felicitarile de mai sus, de la CrisP, imi apartin – am incercat si eu un nume sofisticat, deh (crisp – adica e un cuvant englezesc, stii? care se si potriveste cu numele meu din boletin, stii?). Am renuntat, m-am temut sa nu devin prea sofisticat totusi. Tot Cristineatza ma semnez pana la urma.

  31. hihihi abia acum mi-am dat seama ca fata ta s-a nascut in aceeasi zi cu Maria mea..inca odata felicitari…
    Ce face acum? la asa zodie ar trebui sa citeasca mesajele de felicitare pe care le primesti tu….si pana luni sa si raspunda :))

  32. ba tata, acum am vazut. SENZATIONAL! Sa va traiasca, tataaaaa…. Dac-ai sti cat ma bucur!
    Congratulations, alea-alea…

  33. Super vestea! La mine-n neam (si asta nu e ricoseu la vreo injuratura primita) se spune ‘Sa fie intr-un ceas bun!’ (n-am inteles de ce, niciodata). Asa ca eu zic doar felicitari, si sa nu-ti dispara prea curand zambetul ala tamp de pe fata. Si multa sanatate la cele doua participante 🙂

  34. Felicitari! Si nervi tari!

  35. FELICITARI nenea… ai grija de ea ca al meu abia asteapta 🙂 sa o duca la DANS. Sa va bucurati de ea.

  36. Stii ca toata viata am fost mai altfel, cum s-ar spune, dar cand vazui poza asta mi se inmuiara ochii si inundai toata Oltenia…azi eu sunt si mai fericit. Scuze, am fost plecat din tara o saptamana si cand deschisei laptopu’ ce sa vaz? Mirela isi imbratiseaza plodu’ facut cu Popej…hei, ce vremuri interesante…SA-TI TRAIASCA lipovene si sa ajunga hat-hat departe, cum zicea basmu’…pfuai de mine, ce emotionat sunt…scuzati-ma, dar nu ma pot abtine de emotie.

  37. Felicitari…Ce ati primit in dar e o COMOARA.Sa va bucurati de ea si sa trageti cu picioru sa mai vina si cativa verisori primari.

Lasă un răspuns

 
