De week-end

Discleimer: Postarea asta e cu fotbal

Nicu Gheară a povestit că patronul Timişoarei, Marian Iancu, a recunoscut într-o convorbire telefonică că nu a dat niciodată bani vreunui reprezentant al FRF.
„Acum un an la Timişoara, la meciul România-Slovenia, nişte oameni mi-au spus că Iancu le-ar fi dat lui Mircea Sandu şi Kassai 300 de mii de euro ca să-i ajute să-i bată pe Rapid în finala cupei. Atunci, am avut o disuţie cu Sandu şi Kassai, ca să văd dacă e real şi mi-au spus că nu e real. Le-am sugerat să discute cu Iancu, pentru a nu mai exista astfel de discuţii. S-au întâlnit şi au discutat, apoi m-au sunat şi mi l-au dat la telefon pe Iancu, pe care l-am întrebat dacă există vreo nemulţumire.”

Prosport, 05 septembrie 2008

Scandalul zilei în fotbalul românesc ţine de Poli Timişoara, Marian Iancu (patronul) şi FRF (organizaţia obştească ce se ocupă de distribuirea adecvată a şpăgii). Aşa că de două zile, pe motiv de iarbă acră, gura nu le mai tace. Iar acuzaţiile zboară în toate părţile, laitmotiv fiind banii.

Eh, faza de mai sus mi se pare halucinantă. Cine este Nicu Gheară? Oficial, un nimeni. Neoficial.. mai citiţi o dată textul de mai sus. Yeap, neoficial e capo di tutti capi.

Acu’ dăm pe repede înapoi şi reconstituim scena. Zvonul cu şpaga ajunge la urechile rapidiştilor (Gheară e rapidist) care au trei variante:
– să se ducă la DNA (hohote de rîs)
– să nu facă nimic (hohote de plîns)
– să-l sune pe Gheară şi să-i dea în gît pe trădătorii care sparg piaţa (rînjete de satisfacţie)

Nicu îi face semn unui aghiotant să-i formeze numărul lu’ Sandu şi îl întreabă calm: „Kassai e acolo?”
„Desigur, vrei cu el?” răspunde Naşu temător
„Nu boule, vreau cu amîndoi. Dă pe speaker”
Naşu se execută
„Dă mai tare”.
Naşu se execută. Gheară renunţă la tonul calm şi începe brusc să urle.
„Băga-mi-aş #”/%/# de javre! Fu#”&%-n gură de căcănari! Lua-v-aş mamele %¤”#&¤”# de boschetari!”
Naşu şi Kassai ascultă cu capetele plecate. Nu ştiu de ce e Gheară nervos, da’ motive are în mod sigur. Şi le vor afla imediat.
„Cît vă dă borţosu’ pe finală? Da-v-aş %”#¤”¤ de nenorociţi! Cît?”
„Ce finală şefu’?” îngaimă Naşu
„Henţ boule! Primul galben! Ai uitat că numai eu pun întrebări? 10.000 amendă, dobitocule!” vine replica urlată.
„Păi.. noi ne gîndeam la 300.000” se riscă Kassai
„Cu cine joacă mă cretinilor finala? Cu cine? Aud?”
„Cu Rap…” şi Naşului îi îngheaţă continuarea pe buze…
30 de secunde nu se mai aude nimic. Cei doi din birou aşteaptă înspăimîntaţi continuarea iar finalul este cel mai rău posibil: Gheară închide.

Rămaşi între ei, se privesc îngrijoraţi. Ce-ar putea să facă acum? Cum să-l îmbuneze pe Atotputernic? Cum să acţioneze ca să nu facă turul României în portbagaj, bătuţi bine şi cu hainele murate de pişatul trimişilor lui Gheară?

Nu vreau să repet ştirea aşa că finalul îl cunoaşteţi deja. Adaug doar că Rapidul a cîştigat meciul cu 2-0, chiar dacă acesta s-a disputat la Timişoara. Iar jucătorii lui Poli au jucat ca nişte cizme în condiţiile în care, în semifinale, îi bătuseră pe cei de la Steaua.

Cel mai puternic om din fotbalul românesc are casă în Ibiza, agenţie de manechine, este patron de cluburi cunoscute pentru traficul de fiţe şi droguri, relaţii în cercurile politice, pune gorilele pe angajaţii SRI care-l filează şi, pină la declaraţia de ieri, a fost celebru pentru replica „Tu acum taci că vorbesc eu!” spusă telefonic în cadrul unei emisiuni în direct, replică adresată lui Gigi Becali.

Care a tăcut.

~ de popej27 pe Vineri, 5 Septembrie 08.

7 răspunsuri to “De week-end”

  1. Problema mea e Jambon şi regretul că la Tiraspol n’am şutit un Kalaşnikov din dotarea imitaţiei locale de Şpeţnaţ.

  2. Tzara, Goantza si cu Gheara,
    Cel mai bun atac din tzara!!!

    Mah, ca rapidist cu abonament la a doua, nu pot decat sa ma bucur ca Gheara are posibilitatea sa se pise pe Sandu, Becali, Kassai & Comp. In rest… lasa ca se inteleg ei…

  3. Oare Gheara are blog?

  4. N-are, ca daca lipeste cristalele Swarowski de postare nu le vede decit el.

  5. S-au vazut d’astea si la case mai mari de peste Tisa. In rest, ramane cum am mai spus: BOQUENSE FOREVER!

  6. Mi-a placut asta: Tu sa taci cand vorbesti cu mine! ha ha ha

  7. Ma, ai tacut? :)))))

Lasă un răspuns

 
