Constelaţia prostiei

Este posibil ca voi să fi observat deja că tema blogului meu este anti-prostia. Şi din fericire pentru mine, prostia cotidiană devine din ce în ce mai suculentă. Unii reuşesc să deschidă noi fronturi în lupta cu raţiunea cu naturaleţea cu care beau eu apă.

Azi am aflat că se pregăteşte un protest împotriva uneia dintre cele mai mari realizări ştiinţifice doar pentru că organizatorii nu sînt în stare să folosească limbajul articulat cum trebuie. Iar cînd există posibilitatea să găseşti pe stradă zeci de proşti uniţi de acelaşi ideal lipsă parcă îţi vine să te duci pînă acolo să le faci poze pe care să le arăţi copiilor şi copiilor copiilor tăi spunîndu-le „uitaţi aici feţii mei, aşa arată veriga lipsă”.

Despre ce e vorba? Undeva, sub Alpi, nişte state (România nu, că noi abia descoperim pasta de pix) au băgat 5 miliarde de euro în neuronii unor savanţi. Mă rog, povestea e lungă dar morala este că banii şi neuronii ăia au ca scop VERIFICAREA unor teorii. Dap,  nu fac bombe, nu descoperă leacul împotriva cancerului, nu găsesc medicamentul împotriva prostiei, nici soluţia pentru încălzirea globală… nimic. Ei vor să verifice ceva aparent abstract.

Dubios, nu? Cum adică, 5 miliarde pentru nimic? E clar că ni se ascunde ceva. Cum? Au explicat ăia că nu ascund nimic şi că ce vor ei să verifice poate avea o mare importanţă în viitor? Dă-i mă dracului, că şi aşa nu înţelegem nimic! E clar! Ori spală bani, ori fac bombe. Altfel de ce ar da atîţia bani?

Aşa că, pitecantrop lîngă pitencatrop, eu zic să o punem de-un protest, că să le arătăm tocilarilor ăia că nu sîntem aşa de proşti pe cît părem. Da’ nu orice pitecantropi… nuuuuu… Numai ăia cu carnet de partid. Care partid? (hints: cel mai caraghios, cel care îşi datorează existenţa în preferinţele electoratului datorită marjei de eroare, televiziunea anexă are mai mulţi membri, şeful partidului este turnător dovedit) Dap, PC-ul.

 Astfel, azi în faţa reprezentanţei Comisiei Europene se va strînge un grup de bipezi cu un IQ mediu de 22 conduşi de marele gînditor Marius Marinescu. Nu ştiu dacă îl cunoaşteţi pe individ. Este parlamentar şi cu ceva timp în urmă se lăuda cu singura realizare din acest mandat: are cea mai mare circumferinţă a braţului din actualul Parlament. Acest aspect îl recomandă clar pentru organizarea celui mai ruşinos protest al anului.

Marius Marinescu plus PC-ul huiduind oamenii de ştiinţă de la CERN ar părea teatru absurd dacă nu s-ar petrece deja la această oră pe undeva prin Bucureşti. Cîţiva oameni care nu v-ar putea explica cum funcţionează aparatul de sifon pe care îl folosesc zilnic huiduie cea mai complexă instalaţie din istoria omenirii. Nişte oligofreni vor desfăşura pancarte ca dovadă a faptului că partidul nu ştie carte iar prostia endemică îşi clamează drepturile democratice şi se vrea reprezentată electoral.

Trecătorule, ia zi tată cum e cu votul ăla cenzitar, că îmi este din ce în ce mai greu să înţeleg de ce votul meu este egal cu votul unui retardat ca Marinescu. Şi Sprîncenate, zi-mi te rog, cum dracu’ se face că, faţă-n faţă cu focul, conservatorul lu’ Felix, îl loc să încerce să îl folosească încearcă să-l stingă pişîndu-se pe el?

~ de popej27 pe Marți, 9 Septembrie 08.

21 răspunsuri to “Constelaţia prostiei”

  1. Mie mi-a inghetat mintea cand am auzit stirea cu conservatorii. Am inteles ca nu trebuie sa ma mai enervez, ca o iau razna. Ma mir, in schimb, cat de departe pot fi impinse limitele prostiei.

    Cat despre votul cenzitar… Ooooooof! Don’t get me started, man!

  2. “uitaţi aici feţii mei, aşa arată veriga lipsă” …tare!
    Romania n-a dat bani dar romani avem la CERN…asa stiu eu

  3. Dap, romani sint. Platiti de altii.

  4. Din cate zicea un fizician roman, Romania a uitat multa vreme sa se bage si ea in CERN, ramanand singura tara din UE in afara organizatiei.

  5. Refuz sa raspund la aceasta intrebare. 😀
    De fapt, as raspunde, da’ nu pot. De ras.

  6. Oricum, chiar daca nu va reusi din punct de vedere stiintific, experimentul va fi un succes (deja e) sociologic.

  7. Il asteptam pe Moore sa il faca film si sa ne explice de ce nu a reusit si cum a fost Bush de vina pentru asta.

  8. =))

  9. Nu pricep de ce ai alte aşteptări de la specia umană? După cum bine vezi, nu am evoluat nimic din evul mediu. Aceeaşi mentalitate. Ne e frică de ceea ce nu cunoaştem şi inventăm strigoi şi vrăjitori… Asta este, suntem nişte maimuţe. Cei care neagă o demonstrează.

    Da’ ştii cum se zice, câinii latră, căruţele trec.

    Cât despre faptul că cel mai penibil protest se întâmplă în România, păi la Timişoara ăia protestează pentru apărarea drepturilor unui baştan. Nimic să nu ne mai mire. Românii e proşti.

  10. ..”cu naturaleţea cu care beau eu votca, pardon, apă” 😛
    Cat despre subiect, ma intereseaza mai degraba rezultatele de maine decat protestul plicisitilor astora.

  11. Uuu, chiar, protestul ar fi fost ceva mai distractiv daca ar fi fost organizat de cativa preoti ametiti care au dileme morale prost digerate. Bine ca au protestat cand s-au tradus „versetele satanice” si acum tac ca Ioan pe tavita….

  12. Hmmm, tocmai am citit primul articol despre protestele Bisericii…

  13. unde? unde?

  14. haidi, bre, nu înţelegi?
    dacă ăia nu opresc experimentul, se mai duce odată la PD(acum şi L) şi L confiscă bideele!

  15. Marinescu cum pe Realitatea

  16. Mama cit de prost e…
    Dooooooooamneeeee!!!! De ce nu il iei si pe asta? Acum.

  17. Sincer, mai mult de 10 minute n-am rezistat in fata televizorului. Parca eram in anii 90 si-l asasinam pe nea nelu din fotoliul de acasa.

  18. pe site la realitatea am vazut stirea despre biserica, dar la cat de vag e formulata, se prea poate sa fi fost din burta

    tot la subiect, ieri seara ma intorceam acasa si am trecut pe langa o domnisuara blonduta care vorbea la telefon si zicea „hai, tu, fata, maine e sfarsitul lumii?!” 🙂

  19. da’ videoclipul rap facut de tipa de la CERN l-ati vazut? 😛

  20. Am crezut initial ca e o gluma cand m-a anuntat cineva ca aia pregatesc un miting impotriva experimentului. Cand am vazut ca e pe bune, mi-am pus o dorinta : sa-i inghita gaura neagra.

  21. „cu naturaletea cu care bei tu apa”.
    E cu schepsis, nu? Tu fiind bautor de cola (ma indoiesc ca mai incape si apa pe langa atata cola), vrei sa spui ca aia sunt inteligenti de fapt, nu?

Lasă un răspuns

 
