Ghidul mîrlanului la volan (I)

Dacă se poate lipi de parbriz sau se poate agăţa de oglindă atunci e bun. Altfel nu.

Şi uite aşa, la ditamai X5-ul negru musai trebuie atîrnate de oglindă cogeamite crucifixul, paişpe brăduleţi frumos mirositori, o pereche de zaruri de pluş, 3 maimuţoi simpatici şi 2 chestii incerte de culoare roz. Dacă ai Logan atunci poţi plusa cu încă 2 tweety lipiţi de parbriz, 6 steaguri multicolore care traversează luneta şi 3 jucării de pluş de dimensiuni mari fixate cu ventuze de geamurile laterale.

Dacă ai taxi, te-ai scos: mai adaugi cîte 3 brăduleţi odorizanţi de fiecare mîner de deasupra uşilor, 2 Libertatea plus un Cancan la lunetă, 6 mătănii pe parbriz plus o icoană şi încă o cruce la retrovizoare. Utilitară? Bine mă! Mai punem 20 de steguleţe pe firul care traversează parbrizul şi umplem juma’ de metru de vizibilitate cu diverse animale parodiate de chinejii producători de jucării de pluş, pene, nisip şi talaş de lemn.

Ţi-ai luat Renault Megane? Bravo ţărane! Ridică-ţi neapărat storurile înglobate în uşile din spate şi cel de la lunetă ca să-i faci de rîs pe restul idioţilor care pentru asta folosesc chestii de plastic lipite cu ventuze. Ce contează că ăia din spatele tăi nu mai văd nimic atîta timp cît intimitatea ta de cocalar este respectată? Şi dacă vrei să creşti miza în partida cu prostia (pe care o vei pierde de fiecare dată) pune-ţi şi folie pe geamurile de la rabla ta de VW Golf din ’96 ca să arăţi, pe de-o parte că ai valoare iar pe de alta  că valoarea ta n-a ajuns la stadiul în care să-şi permită să cureţe tapiţeria jegoasă.

Oooo.. primul copil! Felicitări, să-ţi trăiască! Hai, trezeşte-te din beţie şi fugi la primul magazin de articole pentru copii şi ia-i scaun de maşină. Vezi că odată cu el vei primi şi un abţibild pe care scrie mare „Copil la bord”. Bravo! Aşa! Lipeşte-l pe lunetă şi după aia tai-o cu 100 la oră prin oraş, bagă-te-n faţă la semafor, înfige-te primul la „Cedează trecerea”, dă-ţi muzica de nespălat cronic la maxim, claxonează tot timpul şi înjură-i pe ceilalţi care sînt nişte idioţi că nu te lasă pe tine primul pentru că ei n-au cum să înţeleagă că eşti un părinte responsabil.

Şi lasă abţibildul acolo pînă cînd panarama de odraslă-ţi va lua carnetul şi va proceda exact cum a văzut că face tac-su/mă-sa ca nu cumva să piară sămînţa de mîrlan la volan şi să pot să conduc şi eu liniştit cu fiică-mea în maşină, chiar dacă sînt destul de prost să nu îmi lipesc pe lunetă abţibildul pe care voi, idioţilor, l-aţi golit de conţinut.

~ de popej27 pe Joi, 11 Septembrie 08.

16 răspunsuri to “Ghidul mîrlanului la volan (I)”

  1. Hahahaha!
    Foarte tare, tata!
    Dar…
    Ce-ai cu storurile alea de la usile din spate, a?
    Si io le am ridicate de nu stiu cate saptamani. Le-am ridicat odata si pe urma mi-a fost sila sa le las in jos, mai ales ca n-a mai stat nimeni pe bancheta aia de cateva luni.
    Hmm…
    Deci asa.
    Bine, ma duc sa le las.
    😀

  2. mai sunt si soferii de autocare care oresc in statii numai daca strigi la ei…ce faci, nea sofer? nu opresti in statie? striga din fundul autocarului calatorul nervos; pai de ce nu spui ca vrei ca cobori? spune soferul; daca ai statie de ce nu opresti? nu se lasa calatorul…pai de unde sa stiu, zice soferul; eram in picioare pe culoar, mai uita-te in oglida ca d’aia o ai, spune calatorul in timp ce coboara din autocar; du-te’n p….. a strigat la el soferul in timp ce inchidea usile autocarului
    atata nedimtire n-am vazut in viata mea

  3. si de ce ma faci taranca? :))

  4. Ai uitat sa scrii despre icoane.

  5. @sprincenatu: am si cu alea de la geamurile din spate ca, atunci cind vrei sa treci pe linga unul de asta, trebuie sa iesi in paralel cu el ca sa vezi daca vine ceva din dreapta (stinga) lui.
    @ana: spre rusine mea recunosc ca nu prea stiu cume cu autobuzul 😐
    @ana: abtibild?
    @sprincenatu: n-am uitat. este mentionata acolo.

  6. Am inteles. Atunci, sa militam pentru transparentizarea meganului!

  7. a, dar sa nu uitam de ouale kinder atarnate de antena, cum aparusera imediat dupa revolutie. asta ca sa arati, bineinteles, ca ai 2 perechi…sau, ma rog, macar una, si asta cat se poate de la vedere.

  8. teehee.. am vreo 30 de stickere d-alea 😀

  9. @ana: acu’ ma prinsei. Nuuu… urarea nu este pentru toti posesorii de Megane ci doar pentru aia cu storurile.
    De altfel, ghici ce masina conduc eu 😀

  10. Nu am braduti,n-am icoane,n-am storuri,nu am matanii, nu mai am nici oglinzi la masina. Intr-un timp ma gandeam nici parbrizul spart de enspe ori sa nu-l mai inlocuiesc. Ma mai gandesc cu oglinzile, da’ parca stau mai bine in garaj. De fapt, si masina sta mai bine acolo.

  11. renault megane? evident, neagra, nu?
    stiu ce-ai vrut sa spui…eu n-am impodobit-o cu nimic …inca! cred ca 0 sa ma inspir din postarile tale 😉

  12. […] gasit un articol simpatic in blogosfera pe tema asta. Citeste-l si tu, s-ar putea sa zambesti. Tags: […]

  13. popej draga, vreau sa te intristez: subiectul asta nu-l vei epuiza NICIODATA 🙂

  14. vezi, de-aia nu conduc eu. că pe urmă se găseşte unu’ (pe trotuar) care să scrie ceva foarte mişto despre mine, maşina mea, fengshui-ul şi kitschul ei/meu. 😀

  15. eu n-am nimic atarnat dar, in schimb..tai fata la greu „chiar sunt recunoscuta pentru asta” :))))))

  16. Blondo tu ai trecut din rutier in penal. Adu-mi aminte sa nu te mai claxonez de pe bicicleta.

Lasă un răspuns

 
