Am revenit înapoi (® Dreje)

Săptămînă întreagă de uitat la profesori americani care mi-au povestit ce bun aş putea să fiu dacă aş lucra în echipă.

Adică m-am plictisit groaznic. În primă fază, deoarece ulterior am început să mă complac în starea de „n-am nimic de făcut”. Laptopul a rămas închis, restul lumii a încetat să existe şi dilema mea zilnică se rezuma la „Jack sau Metaxa Private collection”.

A fost bine. Am ales să nu ştiu nimic de aproape nimeni. Iar duminică Bucureştiul mi-a spart faţa brutal. Noroc că-s obişnuit. Ştiţi cum e o săpătămînă fără ziare şi fără TV? Mamăăăă.. aur curat. Şi pentru că e atît de scump e clar că nu ne-o putem permite prea des.

Acu’ s-a terminat, înot printre sute de mailuri, ştiri de aflat şi oameni de vorbit. Eh, prima zi e greu.

Bine v-am regăsit. De mîine mă întorc la mizeria zilnică. Azi lăsaţi-mă să cred că încă pot alege între Jack şi Metaxa.

~ de popej27 pe Luni, 22 Septembrie 08.

12 răspunsuri to “Am revenit înapoi (® Dreje)”

  1. Bine te-ai intors indarat, tata!

  2. Yeap 😀
    Am auzit ca intre timp lucrurile s-au schimbat atit de mult in Romania incit acum in politica nu se mai intra pe baza de bani ci pe baza de examen oral.
    Ne maturizam si noi in sfirsit.

  3. Eh, asa s-a intrat mereu, banii erau de ochii lumii.
    Da’ Romania s-a schimbat, ai dreptate. Inca vreo mie de ghiolbani au reusit sa-si ia permis de conducere.

  4. Ufff, in sfarsit….. suiera a pustiu pe-aici.
    In alta ordine de idei, toate sunt bune pe lume cand spui Jack SAU Metaxa. In momentul in care ai dat disjunctia pe conjunctie, atunci sa te tii! (de garduri, copaci, masini, etc.) 😛

  5. Right!

  6. Hahahahaha
    Liviu Mihaiu a ajuns guvernatorul Deltei Dunarii, Geoana da ‘jde mii de parai la tot cartieru’ de nomazi italieni iar Dan Diaconescu se bate cu CNA-ul =)) =))
    Chiar ca a innebunit lumea saptamina asta

  7. off, cat dor…sper ca nu te-ai lovit prea tare! de bucuresti, zic 😉

  8. Te asigur ca inca poti alege intre Jack si Metaxa, dar mai exista si (c) Unirea la sticle mici si la sticle mari. Chiar si in sfanta zi de luni.

    In loc de Welcome back to Bucharest/Romania iti citez statusul meu pe messenger de azi dimineata: neputand sa fiu un domn toata saptamana, nu o sa incep de luni. Pe curand!

  9. Hehehe

  10. Pacat ca nu ti-a placut. Poate ca dupa atata menegiuala, probleme concrete etc, ti s-a cam luat de teorie. Bag sama ca scolile astea trebuie facute la o varsta mai frageda, cand inca se mai poate malea cerebelu’.

  11. Stai mah, n-am zis ca nu mi-a placut (ca inca nu stiu asta). Am zis doar ca m-am plictisit.
    Da’ cica mai incolo ne incalta la greu, sa nu ne mai plictisim.

  12. Bine-ai revenit inapoi din nou iar inca o data

Lasă un răspuns

 
