Alţii-s proşti, eu plătesc..

Între discursul lu’ Băse din Parlament (discurs în care am regăsit pasaje întregi din programul de guvernare pe care l-am comentat ieri) şi reacţia idioată a lu’ Geoană am primit o informaţie aproape incredibilă. Hai să vedeţi cum arată prostia instituţională la nivel maxim.

 

La locul meu de muncă trebuie să pun în funcţiune o instalaţie de epurare. Pentru asta am solicitat la primăria de care aparţin eliberarea certificatului de urbanism. Asta o hîrtie prin care o comisie a Primăriei îmi spune de unde trebuie sa îmi obţin avize. Pentru asta, eu le-am dat un proiect, ca să vadă idioţii de acolo ce am de gînd să fac.

Eh, stupefacţia mea a constat în faptul că, după ce oligofrenii Primăriei au văzut ce vreau să fac, m-au pus (printre alte avize normale de la mediu, gaze, curent, pompieri etc..) să obţin aviz de telefonie DOAR de la Romtelecom prin care ăia să îmi confirme faptul că pot alege dacă doresc sau nu să instalez un post telefonic fix în construcţia cu pricina.

Iar eu acum trebuie să mă duc DOAR la Romtelecom, să depun o cerere, să PLĂTESC o taxă prin care ăia să îmi confirme că în România anului 2008 ei nu mai sînt singurii furnizori de telefonie. Exact, Primăria nu m-a întrebat dacă vreau sau nu să îmi pun telefon, dacă vreau să fie fix sau mobil sau cu ce furnizor am de gînd să lucrez. Ei m-au trimis (mă repet, ştiu) DOAR la Romtelecom. Sînt sigur că aţi văzut alte situaţii mai tîmpite decît asta. Aşa că adaug amănuntul cel mai important.

Proiectul pe care l-am depus la Primărie arăta faptul că instalaţia mea arată ca un sarcofag mare de beton în care nu lucrează nici dracu’, fiind complet automatizată. În plus, este la mine în curte, îngropată la 6 metri adîncime.

~ de popej27 pe Miercuri, 24 Septembrie 08.

13 răspunsuri to “Alţii-s proşti, eu plătesc..”

  1. Hahahahahahahahahahaha!
    Foarte, foarte, foarte tare, frate!
    Incredibil! Jesus! De ce nu mor astia azi?!
    Cum dracu avem crestere economica de peste 8% anul asta cu asemenea cretini care iau decizii?

  2. Nu stiu tata, ca io le doresc asta zilnic. Probabil ca n-ajunge doar dorinta, trebuie si ceva actiune.

  3. Deci poate arunci pe careva in groapa aia, de-al dreacu asa, si tre sa dea si omu ala un telefon ca sa scape de nebunu de tine. Parca nu te stiu.

  4. nah, cand or fi citit aia statie de epurare, s-or fi gandit la aia de la Glina, nu la o ministatie de epurare monobloc! :)))

    da’ e cam adanc ingropata statia ta. sau e vorba de cota radierului cuvei? a, sau iti pui d-aia cu infiltratie in sol? aaaa… sau e asa de departe de casa, ca acolo ai ajuns cu panta canalizarii?

  5. Deci tu chiar nu ai de gand sa pui si linie de telefon fix de la romtelecom??? Io zic ca te risti…

    Oare daca te razgandesti, mai platesti o taxa sa confirme aia ca poti une pana la urma fix, daca vrei? 🙂

  6. n-ai inteles un lucru…ei se gandesc numai si numai la binele tau; daca apare o defectiune la statia ta? iar lu’ nenea ala chemat sa repare i se face rau? cum cere ajutor? ar trebui sa fii multumit ca s-au gandit ei la asta,,,asa ca plateste fara sa mai comentezi 😉

  7. @rov: nu e casa, e o fabrica si da, adincimea este la punctul de minim si este data de nivelul canalizarii. Unde lucrezi de te ocupi de astea? 🙂
    @Aimee: as pune o linie de telefon fix numai daca firul este suficient de gros sa sustina cam 4 tone. in feleul asa scap de o macara.
    @ana: corect. bine ca nu m-au pus sa ingrop si o masina de Salvare acolo.

  8. Şi chiar te duci la Romtelecom sau te adresezi Consiliului Concurenţei? De fapt, la ce bun? Asta e o instituţie la fel de impotentă precum DNA-ul şi OPC-ul.

  9. Ca sa ma apuc sa contest Certificatul de urbanism mi-ar lua prea mult timp.
    Asa ca m-am dus la Romtelecom, am platit taxa respectiva si ei mi-au dat o hirtie prin care au mentionat ca nu imi pun telefon in constructia subterana.

  10. =))=))=)) Astia ai lu’ Marean ii bat pe cur pe toti, mah. Oricum, lasa, ca si eu a trebuit sa plimb Primarul dintr-o localitate la notarul din alta localitate (deh, nu toate comunele au notari) ca sa-mi autentifice un contract incheiat intre Primarie si societatea mea. Ca altfel, nu era considerat de MARIA SA STATUL ROMAN drept contract valabil.

  11. Pai da mah Codreo, ca astia sint asa de prosti incit nici intre ei nu mai au incredere..

  12. mi-s inginera si io, chiar de instalatii. si lucrez la o firma de proiectare care ma exploateaza ingrozitor. da’ nu zic nimic inca. lucrez pe niste proiecte de sta mata-n coada, asa ca tac chitic.

  13. popeje tata e mizilic asta. sa vezi cand te duci la primarie cu o documentatie PUZ si este respinsa pe motiv ca nu s-a respectat noul PUG al orasului. Si tu ca omu zici.. OK dati-mi documentul dupa care sa lucrez. RASPUNS: inca nu e gata 🙂 Sa nu te apuce spumele?

Lasă un răspuns

 
