C

Fi-ne-ai şi de acum încolo.

Mulţi ani.

~ de popej27 pe Marți, 7 Octombrie 08.

9 răspunsuri to “C”

  1. la multi ani….ce mai face domnu’?am auzit ca a fost in siria

  2. sa fie!

  3. ah, mă onoraţi!

  4. Las’ ca iti trece! :))))

  5. I’m too vain să’mi treacă 😉

  6. la multi ani, cu intarziere, dar tot la multi ani se cheama (poate de altfel sa fie ziua oricui in fiecare zi a anului, asa ca nu vad de ce nu) b-)

  7. La multi ani domnule Stefanescu! Ti-am trimis mesaj pe mobil 😀

  8. La multi ani si din partea mea (tot cu intarziere, dar dau mai rar pe aci)

  9. lasa ana, ca nu ai trecut mai tarziu decat mine. asadar, domnule Stefanescu, la multi ani! 🙂

Lasă un răspuns

 
