Moldova (II)

În neştiinţa noastră, picasem în Chişinău de Hramul Oraşului. Aşa că hotelurile erau pline. Slavă Domnului că omu’ nostru apucase să facă rezervările din timp şi aveam unde să stăm în tihnă.

Wrong again! La hotel, ăia de trebuiau să ne elibereze camerele se hotărîseră subit să mai stea tot acolo. În mod normal, noi fiind primii care am rezervat camerele pentru ziua respectivă aveam prioritate. N-a fost să fie. Au avut ei. Iar noi am fost nevoiţi să ne mutăm la hotelul Guvernului (hotel Codru). Adică hotelul central al oraşului. Mare, încăpător, 4 stele pe fronton, 2 în cameră, lifturi antice cu bucăţi de covor persan pe jos, securistul de servici în faţa lifturilor şi cu parc în faţă.

De fapt, asta cu parcul este aproape regulă pentru Chişinău. Oraşul are multe spaţii verzi. Ceea ce, pentru bucureştenii din noi, era prea mult. Nu ne mai interesa că străzile erau înguste, clădirile vechi în stare proastă sau că lumea vorbeşte în rusă pe stradă. Ne uitam la copacii imenşi de peste tot. Frumos bă tată.. frumos…

Aşa.. să revenim. Aproape cazaţi, am decis să ne îngrijim şi de stomac. Mîncat, băut, uitat pe pereţi = cca. 1,3 mil de-ai noştri/persoană. Cîîîît???? Glumeşti! Ăsta e restaurant de fiţe? Nu, e restaurant normal. Păi cum mă frate să aveţi preţurile astea? E scump pînă şi pentru noi! Asta e, astea-s preţurile de restaurant. Aici lumea nu prea mănîncă la restaurant.

Bine, hai să v-arăt Chişinăul. Uite, aia-i Catedrala,

 ăla-i Arcul de Triumf,

 ăla-i Guvernul, aia-i scena de Hram..

Stai! Stai aşa! Da’ aia

cine-i? Şi aia?

 Şi aia..

şi aia… şi aia… Rusoaice? Turiste? Au venit pentru spectacol?

Aici omu’ nostru zîmbeşte larg: „Hai mă, da’ ce, nu ştiaţi că moldovencele sînt cele mai frumoase?”. Auzisem noi, ce-i drept, da’ totuşi… Dap.. sînt frumoase. Şi credeţi-mă, la ora aia încă nici nu venise vorba de băutură.

Prima oară la masă cînd am fost întrebaţi ce vrem de băut noi am cerut, ca ţăranii de Bucureşti, whisky, bere şi cola. La a doua masă am descoperit coniacul (Kvint) şi vinul (de Purcari, cum spuseşi, Sprîncenate). Concluzia? După a doua masă, pînă la trecerea graniţei înapoi, nu credem că a mai fost vreun moment în care alcoolemia noastră să ajungă la 0.

~ de popej27 pe Marți, 21 Octombrie 08.

19 răspunsuri to “Moldova (II)”

  1. Mare om! Ma-re om!
    Da’, cam asa sta treaba cu moldovencele. Mari femei, moldovencele! Si cica fac o hrisca de te sperii.
    Cine-a cantat pe scena de hram? Vreun sfant, ceva?

  2. Sfintul Dan Balan cu o gasca de heruvime

  3. da, tată, văd că ai vizitat obiectivele turistice republicane

  4. Mai ales de cind Cricova a ajuns obiectiv de patrimoniu.

  5. vad numai fete frumoase in pozele astea…moldovencele sunt obiective turistice republicane?

  6. mda, ai nimerit probabil singurul hotel care arata ca o constructie pe care ar fi ridicat-o ceausescu.
    si, omu’ lu dumnezo, ai inotat intr-o mare de femei furmoase (pana si io intorceam capu’ pe strada ca maimuta la iarmaroc cand am fost) si tu apari cu pozele astea?! numai blonde cu incaltari najpa?!

  7. @anonim: ar cam trebui sa fie.
    @mo: Scuze mo, dar tu crezi ca noi la incaltari ne-am uitat?

  8. :))))) foarte tare
    dar trebuia sa aduci poze cu eye-candy de mai multe feluri, ma-ntelegi..

  9. Eh, de aia pozezi tu cind te-oi duce. Si nu tinem neaparat sa-i vedem si noi 😀

  10. am zis feluri, nu genuri! :)))))

  11. Blea!
    Bun, acuma sa lasam padrugile. Zi-ne d’astea: ce-ai mancat, cum sunt patzanii in trafic, cine ce voteaza? Care e salariul mediu, minim, ce carti se vand in librarii? Chestii d’astea. Sa ne pricalim si noi.

  12. Tata, tu vrei raportul pe care l-am facut la birou? Lasa-ma si pe mine sa spun de Purcari, de Cricova, de vareniki, de cvas…

  13. Hmm… Raport? Birou? Hmm…
    Crezi ca pe viitor as avea succes daca as vinde toastere si sandwich-makere pe piata electronicelor din Moldova?

  14. Electrocasnicelor

  15. si dup-aia?

  16. si eu care m-am bucurat ca am fost in Italia…

  17. asa o sa arate si cleopatra stratan daca nu o savarseste un fan.

  18. asta a avut si rima.

  19. sa vezi ce colega moldo am eu. stii vorba aia? muc si sfarc :)))))))

Lasă un răspuns

 
