Azi IO este participant la trafic

screen1

Cenuşă-n cap cît cuprinde. Plecat de ceva vreme de pe bloguri, mai mult plecat şi din faţa calculatorului, am lăsat blogul ăsta să îmburuienească. Acu mi-s back şi ugly ca de obicei.

Săptămînile trecute mi-am dat fata la apă de cristelniţă, m-am mai dus pe la şcoală, am mai fost plecat din Bucureşti.. Apropo de asta din urmă:

Localitatea Călimăneşti, judeţul Vrancea. Subsemnatul la volan, volanul în maşina pe banda-ntîi, acul vitezometrului pe la 80, în creştere uşoară că se apropia ieşirea din localitate. Din spate, pe banda a doua, venea în viteză un Logan galben.

Aşa cum am amintit deja, ieşirea din localitate se apropia aşa că încep să accelerez şi eu. Ăla cu Loganul, la fel. 80, 90, 100, ies din localitate, 110, dau semnal stînga să ies pe banda a doua, 120, ăla cu Loganul o calcă şi el în draci, 130, ies pe banda a doua, Loganul îmi dă flash-uri, eu pun avariile în semn de mulţumire, 140, 150, Loganul după mine.

Îi spun lu’ frate-miu amplasat pe bancheta din spate (cu centura pusă, că are amintiri neplăcute legate de mersul cu mine în maşină):

– Uite mă ce tupeu pe ăla. Cît de idiot trebuie să fii să încerci să iei un Megane cu un Logan?

Frate-miu se întoarce, se uită la urmăritor, rîde superior (deh, era în Megane şi era întreg) confirmîndu-mi faptul că şoferii de Vrancea au o mare problemă de auto-supraevaluare.

160, 170, Loganul începe să dea semne de oboseală. 180 şi îl pierd din retrovizoare. Prima localitate, trec înapoi pe prima bandă, reduc la 80. Loganul reapare în viteză, mă ajunge, trece în paralel cu mine pe banda a doua iar cel din dreapta şoferului lasă geamul, scoate mîna pe geam şi îmi face semn să trag pe dreapta.

După calculele mele, pe data de 14 februarie îmi voi recăpăta permisul de conducere.

Bine v-am regăsit.

~ de popej27 pe Marți, 11 Noiembrie 08.

12 răspunsuri to “Azi IO este participant la trafic”

  1. Păi de ce ai semnat? Era în mers şi nu există radare autorizate să te ia în mers în Ro.

  2. =)) =)) =))
    Si mai ziceai ca asculti de ratiune, nu de emotii. :))
    Da’ Loganu’ ca Loganu’ (stai sa vezi ce-o sa fie, ca au scos astia loganu de 110 cai, pe benzina), da’ asta-iarna, pe DN1, era o cuconita cu Citroen C1 rosu, care facea naveta intre Ploiesti si Bucuresti si care nu cobora sub 140. Senzatiile trebuie sa fi fost coplesitoare.

  3. @Mi Hai: cre’ca aia cu „neautorizarea” nu mai este valabila. Pe procesul verbal au trecut numarul masinii care m-a „luat”, tipul de aparat radar folosit si seria lui. Ceea ce m-a facut sa cred ca intre timp si-au rezolvat problema.

    @Sprincenatul: si eu am privit cindva cu uimire un Tico ce se deplasa cu 120 m/h si nu dadea semne de dezintegrare.

  4. imi pare rau pentru carnetul tau, dar povestea e cat se poate de caraghioasa.
    poate e ceva cam tarziu de astfel de discutii, dar am auzit multi soferi povestind cum ca au aparut cateva loganuri galbene si albe nemarcate care isi fac veacul prin colturi de oras/ localitati si abia asteapta sa prinda oameni care merg cu viteza… si eu am vazut unul la intrare in brasov.

  5. in crestere usoara peste 80 ca se apropia iesirea din localitate? esti tare! la viteza asta iti luau 4 puncte si le plateai pe loc vreo 160 lei…nemercii au vrut sa-ti testeze Meganul…este ca esti multumit de ce e in stare? 😉
    te vedem si la televizor? la care? 😉

  6. Pai, in discutiile cu ei au spus si ceva de genul:
    „Si in localitate aveati 101, e drept, ca aproape de iesire. Da’ acum ce mai conteaza?”

  7. codul rutier trebuie respectat pt asta e facut.bine ti-a facut ca ti-a luat carnetul ,alta data numai depasi viteza legala.

  8. yeap. de altfel eu nu am comentat deloc justetea sanctiunii. in locul lor si eu mi-as fi luat carnetul.
    in ce priveste respectarea vitezei legale… ooofff.. boala grea.

  9. mai ales ca Meganul NU toarce satisfacut la viteze legale…eu stiu! 😉

  10. Cu radar sau fara radar, fair play-ul e fair play 😉 Mi se pare sub demnitatea cuiva (care o are bineinteles) sa te certi cu el pe chichite de procedura / omologare cand te stii cu musca pe caciula!
    Oricum, te-au facut baietii :))

    Eu am patit cam asa o data: mergeam spre Satu Mare si prin judetul Sibiu, inainte de o curba era o limitare de 60 (asta am aflat de la politistul care m-a oprit ;). Cred ca initial avusesem 80-90 inainte de curba, in curba am franat putin (doar putin ca nu era periculoasa), apoi am stat in spatele unui tir. Cand m-a oprit, mi-a zis 71! Si am exclamat „si imi dati amenda pentru 1 km?!”. Politistul, un ardelean super, a zambit : „1 km peste aia 10 care nu se pun… si apoi inainte de tir, ati avut mai mult, da’ nu v-am putut prinde noi in cadru bine”. A trebuit sa recunosc ca are dreptate …

    Cat despre vitezomanie … pe mine unu’ ma lasa rece, merg cu 120 pe autostrada 😉 Nu mai am 18 si cateodata simt ca am mai multa minte decat atunci , iar daca vreau viteza (sac) am bicicleta si am prins pe dealu’ Cotroceniului, la vale parca 48 km/h. 😉

    PS: Recunosc ca inainte sa ma prinda radarul la Sibiu, trecusem Transfagarasanul – si era octombrie si deci pustiu – si condusesem destul de sportiv. Nu foarte tare, da’ sportiv!

  11. Hihihi… De Valentine’s Day o sa-ti iei carnetu’ inapoi. Nah, daca-ti iubesti Meganu, ce sa-i faci? 😀

  12. odata am patit sa imi faca semn sa trag pe drapta toti soferii din toate masinile. i-am injurat cat i-am injurat si peste 30.000 km am descoperit ca aveam pana la roata stanga-spate. dar am uitat, eu sunt moldovean 🙂

Lasă un răspuns

 
