1, go!

stampila-de-vot

Trebuie să fac o menţiune extrem de importantă. În alegerile mele caut lideri. Iar, oricît de ciudat ar părea, din punctul meu de vedere, liderii nu sînt caracterizaţi de onestitate. Sînt destul de realist să ştiu că, pe de-o parte, nu există lideri oneşti (Isus este, pînă la proba contrarie, un personaj ipotetic în timp ce Cezar, Churchill sau Putin sînt cît se poate de reali) iar pe de alta, nimeni nu intră în politică doar din altruism. În concluzie caut oameni care mă pot ajuta ŞI pe mine.

În colegiul meu la deputaţi sînt candidaţi din partea a 6 partide iar pentru senatori 5 (PRM-ul a cedat..).

Votul este uninominal aşa că pot căuta referinţe pentru fiecare dintre candidaţi. Dar înainte de asta ştiu că în final, oricare ar fi alesul meu, el va face în primul rînd politica partidului pe care îl reprezintă. Aşa că încep prin a tăia din ei pe criterii de partid.

PNG-ul cade din prima. Este o caricatură de partid, fără nici un fel de platformă, fără nici un fel de idee şi este făcut după chipul oligofrenului mistic ce îl conduce. Este o ruşine pentru viaţa politică românească şi îi doresc grabnic sfîrşit.

Urmează PRM-ul. Mă bucur că odată cu aceste alegeri, scăpăm de unul dintre cele mai toxice partide parlamentare apărute la noi după Revoluţie.

Din motivele expuse la postarea de luni, tai şi PSD-ul. Le-am citit oferta de guvernare, le-am citit şi măsurile anti-criză. Sînt patetice. Oamenii ori nu au habar ce se întîmplă în realitate ori de dragul imaginii lui Geoană (care vorbeşte numai în lozinci de o demagogie sfruntată, ori spune tîmpenii) evită să iasă în faţă cu măsuri bune. Este păcat că sînt nevoit să penalizez politicieni de tipul lui Cristian Diaconescu sau Victor Ponta pentru că un papagal ca Geoană sau un paranoic ca Năstase nu sînt în stare să se oprească. Dar asta e problema lor iar soluţia mea este tăiatul din listă.

Rămîn 3 variante din care pot alege: PD-L, PNL şi UDMR.

În primă fază încerc să identific dacă vreunul dintre cei propuşi cred că merită personal să fie votat. Ar fi două persoane, dar amîndouă candidează la deputaţi: Brînduşa Novac de la PDL (şeful Circului Bucureşti) şi Adrian Neacşu (Şef de Direcţie Sanitară). Amîndoi ştiu ce înseamnă administrarea unei entităţi, nu-s uşor de prostit. Ceilalţi nu îmi spun mai nimic.

Dintre cei doi mai bun mi se pare Brînduşa Novac de la PDL, pentru că întîmplător ştiu că a preluat Circul de Stat într-o stare de faliment şi l-a pus pe roate. Aşa că, la Deputaţi, o voi vota pe ea.

Trec la Senat. Aici e mai simplu şi voi trece la votul negativ. Dintre cei 3 singura cunoscută mie îmi este Anca Boangiu. Căreia i-aş dori să nu mai intre în Parlament pentru că n-are nici o treabă cu Administraţia. Singurul ei merit constă în faptul că este pupila lui Băse (cel care a promovat-o cu îndîrjire). Din păcate nu este numai după mine dar măcar eu n-o voi vota. Rămîn omul de la PNL şi cel de la UDMR.

Pe cel de la PNL l-am sunat pe numărul de telefon afişat pe bannere. Cu toate că se lăudau că vor răspunde, mie nu mi-a răspuns nimeni. Apelul a rămas nepreluat pînă a intrat căsuţa poştală. Nu că aş fi fost foarte suprins de acest lucru, da’ aia ie.. am încercat. Cel de la UDMR mi-a dat ceva de cap pînă să îl găsesc pe undeva deoarece cei de la THINKOPOLIS i-au scris numele greşit. Dar în final mi-am dat seama că este un anonim.

Aşa că la Senat îl voi alege, din motive de apreciere a programului politic al partidului din care face parte  şi din motive de vot negativ, pe Vlad Naicu, de la PNL.

Acu’ aştept să se facă duminică să mă duc la vot. Hai Craiova!

~ de popej27 pe Vineri, 28 Noiembrie 08.

19 răspunsuri to “1, go!”

  1. Probabil ca votul pentru Naicu o sa fie pierdut. Si daca zici ca, pana la urma partidul conteaza, de ce n-o votezi pe Boagiu? Macar e disciplinata si stii ca unde o pui acolo ramane.
    La mine in colegiu candideaza Adriana Saftoiu. Care chiar ar merita un vot, da’, din pacate, n-o sa pot ajunge duminica in colegiu unde am domiciliul.

  2. Pe Boangiu n-as vota-o nici daca ar candida din partea Comunitatii Rusilor Lipoveni.
    Ceea ce ar fi imposibil atita timp cit Basescu nu ar fi presedinte acolo..

  3. Hehehe

  4. ok, io am colegiul no 1 . Deci sunt complet derutata 😀

  5. Suntem vecini, se pare! Suntem in acelasi colegiu. La deputati ma hotarasem si eu la sefa Circului de stat, desi nici doctorul nu m-a lasat rece. Am ramas la Novac din motive de alianta feminina (cat obiectivism, stiu!). La senat ma gandisem la madam Boagiu, pana aseara, cand am gasit in cutia postala un plic cu programul dumneaei. In fine, ideea a fost draguta, daca adresantul n-ar fi fost mama, decedata de un an jumate…

  6. Interesant de urmărit care sunt criteriile după care se orientează alegatorii în alegerea candidatului.

    Aşteptăm rezultatele. Vor fi nedrepte pentru mulţi (candidati si alegatori)

  7. În sfârşit o argumentare logică şi de bun augur în ceea ce priveşte exerciţiul democratic pe care îl vom efectua peste… Mi s-a uscat limba de lemn.

  8. Buna ziua

    Multumesc pentru vot, desi sunt consecinta unei aprecieri negative fata de altii si nu pentru calitati ale mele pe care, din pacate, nu am reusit sa le transmit atat cat mi-am dorit. E surpinzator pentru mine faptul ca m-ati sunat si nu am raspuns la telefon, pentru ca atunci cand nu raspund personal din diverse motive telefonul este redirectionat catre stafful meu de campanie care e la post 12 h pe zi, dar cine stie…
    Oricum va invit la vot si sa ma cunoasteti dupa alegeri, indiferent de rezultat, deoarece eu voi avea acelasi numar de telefon 0731958326 si aceeasi adresa adica Str Sagetii nr 9, sector 2, Bucuresti.
    Inca o data va multumesc pentu vot

    Cu consideratie

    Dr Vlad Naicu, PNL

  9. Wow! Asta da surpriza!
    Nu m-as fi asteptat deloc sa am un reply direct de la unul dintre cei pe care i-as vota si apreciez atitudinea dvs (chiar daca reply-ul apartine unui membru din staff, apreciez la fel de mult).
    Apelul meu a fost cit se poate de real (ieri, 29.11, ora 10.54) si probabil ca cei din staff nu l-au observat. Oricum, nu ar fi fost un criteriu.

    Va multumesc din nou pentru comentariu si sper sa nu imi para prea rau pentru vot. Si poate, dupa alegeri, va voi vizita.

    Cu respect,
    popej27

    P.S. hmm.. ma intreb cum s-a ajuns la blogul meu..

  10. Loooool!
    Acuma, sa asteptam si comentariul Brînduşei Novac?

  11. sau Boangiu… :))

  12. Well, tata, azi-dimineata m-am trezit cu un sentiment de anxietate, care tot creste pe masura ce trece timpul. Asa ca o sa uit promisiunea pe care mi-am facut-o, o sa ma urc in masina si-o sa ma duc sa votez.

  13. Auci! deci am dat click pe pagina domnului Naicu (din link-ul de pe numele lui lasat aici) si m-a atacat un val de sunet asemanator cu muzica. Lucrand mai nou in domeniul website-urilor, tin sa spun ca ma zgarie pe urechi de cate ori vad/aud website-uri cu muzica (sau flash for that matter). L-am inchis in primele 2 secunde. Domnule Naicu, a trecut campania, e tarziu acum… dar pe viitor, va sfatuiesc sa nu mai puneti muzica pe site :).

  14. Sprincenate, indiferent de ce ai fi facut azi, oricum ai fi ramas mare om 🙂

  15. 😀
    Savarsitu-s-a!
    Cred c-am stabilit un record Pl-Buc.
    Dus – 40 minute (inclusiv Baneasa); intors – 60 (cu ceaţa).

  16. 😀

  17. eu am votat la mustata – am fost in tg mures si am ajuns la sectia de votare la noua fara zece. dar am ajuns si ma simt tare multumita cu mine insami – cred ca o sa ma premiez cu orice gasesc mai bun prin frigider 😀

  18. Sa fie rosu!

  19. io-mi bag picioarele… 😦

Lasă un răspuns

 
