Aproape guvern (postare de aşteptare)

În aşteptarea anunţării noului guvern, a prim-ministrului şi a celor ce deţin principalele portofolii o să povestesc foaret scurt ceva: cu ceva timp în urmă am avut ocazia să am ca interlocutori două personaje arhi-mediatizate: Vanghelie şi Geoană.

Se completează perfect: unul nu este în stare să vorbească dar îl duce mintea, iar celălalt are un bun discurs dar gîndeşte ca o cizmă.

~ de popej27 pe Marți, 9 Decembrie 08.

19 răspunsuri to “Aproape guvern (postare de aşteptare)”

  1. corect!

  2. lui Geoana ii scrie nevasta-sa speach-urile.

  3. Asta ar lamuri multe chestii. Ca daca apuci sa discuti cu Geoana, in afara de lozinci nu scoti mare lucru de la el.

  4. ba, sa nu viram in discutii misogine – toata familia e incompetenta daca asta e de acord sa le citeasca. 😀
    apropo de neveste, mi-am amintit un banc mai vechi oarecum in tema:
    stau doi tipi de vorba intr-un bar si unu’ zice:
    – ba, pavarotti asta e o gluma de cantaret!
    – cum?!
    – da, ba, nici tu voce, nici tu ritm, nici tu ureche muzicala
    – da’ l-ai ascultat?
    – ei, s-a dus nevasta-mea aseara la spectacol si mi-a cantat si mie cand s-a intors.

  5. de acord cu mo…

  6. nu era misoginism.

  7. Io zic ca seara asta, dupa intalnirea psd-pdl de la 7, sa ne uitam cu atentie pe acoperisurile blocurilor, sa nu ne cada niste cetateni in cap.

  8. La mine in bloc nu sta, asa ca pot sa ma plimb linistit

  9. Incepe sa-mi para rau de motorina consumata acu’ o saptamana

  10. Inca nu ai de ce. Stai sa vedem finalul si dupa aia tragem linie.

  11. lista aia cu videanu la dezvoltare regionala durabila e monstruoasa!

  12. Da’ Iulian Iancu la Economie stii cum imi suna? Sa speram ca lista e gresita.

  13. da’ eu, de la Oravita, po’sa aflu dinainte cine e domnu’?

  14. A fost prin zona cind s-a privatizat Petromul. Acum stie atit de multe incit da lectii la TV despre cum ne fura rusii la pretul la gaze.

  15. Uitasem de Vanghelie! Şi ăsta ar putea fi un bun lider PSD. Geoana poate dormi linistit. Are urmasi la sefia partidului : Mazare si Vanghelie :))) Oricare dintre cei doi poate candida cu brio la prezidentiale. Amandoi se incadreaza perfect in tiparul la moda.

  16. Macar acum, cu Stolojan desemnat, subiectul se spoate apropia de final. Sau nu.

  17. Mda.. Astept sa vad si fo’ schema de guvern si ceva ministeriabili

  18. esti curios cum o sa fie impartirea cascavalului? :))

  19. Normal. Nu de alta, da’ banii de cascaval ii pun si eu.

Lasă un răspuns

 
