Dioxină de criză

porc1

– Alo, inspectorul naţional de peşte, carne şi iarbă la telefon. Cu cine vorbesc?

– Cu inspectorul judeţean de peşte, carne şi iarbă, să trăiţi! Au venit deja Sărbătorile? Gataaa, vine băieţii!

– Stai că nu de asta v-am sunat. Ia ziceţi, ceva carne de porc irlandez a ajuns la voi ultimele 3 luni?

– Permiteţi să raportez, dom’ inspector şef: nimic! Doar nişte arăbeţi au trecut pe la noi, dar să ştiţi că n-au fost deloc porci. Au fost chiar băieţi de salon. O să vedeţi, hehe, cînd vine băiatu’ de Sărbători…

– Mă, tu eşti tîmpit sau chiar aşa de lacom am ajuns să pun inspector toţi idioţii? Tu nu ştii ce e ăla porc?

– Ăăăăă… ba da, şefu’, ştiu. Normal că ştiu. Avem unul de 120 de kile, fraged ca o fleică de purceluş de lapte… Are deja numele dvs la zgarda de la gît. L-am pus în baiţ de viu, ca să mai ardă colesterolul din el..

– BĂ CRETINULE! Tu chiar nu înţelegi ce zic eu aici? Te mai întreb o dată: aveţi intrări de carne porc irlandez în ultimele 3 luni? Răspunde cu „da” sau „nu”, că te ia mama dracului!

Inspectorul judeţean realizează că întrebarea este pe bune. Ar trebui să dea un răspuns documentat. Ceea ce ar fi presupus că el, atunci cînd a venit la servici, să fi şi făcut treabă. Aprope că l-a bufnit rîsul. Ok, deci va trebui să meargă la plesneală. Dacă ar fi răspuns cu „da”, era clar că ar fi urmat şi alte întrebări. Aşa că a decis

– Nu, să trăiţi! Nimic! Aici se mănîncă doar carne de-a noastră, că-i fără chimicale!

– Bine.. deci trec aici, în dreptul vostru, nu… eşti sigur, da?

– La fel de sigur ca pe vizita pe care o s-o v-o fac de Sărbători!

– Ok, ok.. ai grijă cu baiţul ăla, să nu fie prea picant.

 

 

Acum 3 zile, cînd am auzit comunicatul DVSVA cum că putem să stăm liniştiţi la locurile noastre, i-am dat crezare. Mă gîndeam că oamenii s-au apucat să verifice ceva acte înainte de a ieşi ca boii în presă să declame că, asemenea crizei, dioxina ocoleşte România. Bineînţeles că am subestimat prostia ălora care mă controlează pe mine şi pe care îi plătim cu toţi. Acum 2 zile cele zero tone deveniseră 3, ieri 40, azi cam fo’ 120 şi pînă la Crăciun mai avem 14 zile.

Sfatul meu este ca de Sărbătorile astea să mîncaţi pui.

~ de popej27 pe Joi, 11 Decembrie 08.

19 răspunsuri to “Dioxină de criză”

  1. Sau porci romanesti – fara poante metaforice.

  2. Cand institutiile statului vorbesc, ratiunea tace

  3. ratza la cuptor imi suna bine de Craciunul asta 🙂

  4. @mo: si cum verifici daca porcul e romanesc? Sau daca vrei niscaiva preparate de porc, de unde stii ce carne-i in ele?

    @Sprincenatu: si vorbesc al dreacu’ de mult…

  5. Breaking news: Statul se duce dracului
    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-5244529-salariile-profesorilor-platite-din-fondul-rezerva-guvernului.htm
    Si nu e vorba de marirea aia de 50%

  6. Eh, nu se duce asa de usor. Primele o sa crape pensiile, dupa aia salariile 😀

  7. simplu, il intreb inainte de taiere daca ar vrea sa bea palinca sau whisky 😛
    lasand gluma la o parte, cred ca in comunele din afara Bucurestiului oamenii vand porci productie proprie

  8. Aaaa.. de aia cu trichineloza? Da, prin jurul Bucurestiului sint.

  9. :))) biine biine, pui sau rata sa fie anu’ asta!

  10. sa vezi ce creste pretul la porcul de ograda…deja la mine la serviciu se asociaza cate 2,3 sa cumpere porc de prin imprejurimi

  11. Da’ la o salata de boeuf fara carne, la o branza cu smantana si mamaliguta, la niste peste la cuptor, la niste cartofi prajiti cu cascaval, la o fasole batuta, la niste macaroane, spaghete sau ravioli nu se baga nimeni? /:)

  12. leguma noastra preferata e porcu’ 😉

  13. Deci daca as fi acasa la ai mei, nu m-as da inapoi de la pomana porcului, nici de la sorici proaspeti sau carnati. Ah ce dor imi e… si sunt 100% sigura ca nu-s nici irlandezi nici cu trichineloza (porcii adica). Trecatorule – salata de beuf e super su carne de vita. Fasole batuta nu e o idee rea, mai ales daca o servesti cu ceapa rosie si niste telemea – yum! Gata ca mi-e foame si transform blogul lui popej in menu de craciun 🙂

  14. @trecator: hehe.. chiar, tie ti-e perfect perpendicular cita dioxina e pe kilu’ de porc viu.
    @ana: iar fructu’ preferat vita in singe, facuta bine
    @Aimee: Hai ca eu deja salivez aici..

  15. Io sunt cu ochii pe cate pesticide se pun la radacina legumelor. Si parca ma mananca pielea… Pe scurt, nimeni nu e in sigurata! Daaamn!

  16. Oi! Popej! Nimic despre „draga Stolo…” realoaded? :))))

  17. dap, chiar asa! si eu tot pt asta am intrat aici…

    • Ieri am fost ocupat cu una dintre cele mai placute indeletniciri: mi-am reinstalat sistemul de operare. Cu ocazia asta am scapat si de cele 50.000 de mailuri care au facut ca outlook-ul meu sa isi dea obstescul sfirsit.

      Scriu azi.

Lasă un răspuns

 
