Pentru ei

christmastree1

Azi aş fi vrut să scriu despre altceva dar un grup de copii ce m-au colindat m-a făcut să schimb tema. Asistaţi social cred că este termenul ce-i defineşte. Am sperat că vor cînta pentru cadourile ce îi aşteptau la final. Probabil ca au făcut-o şi de asta dar…

Ei într-o parte, colindînd şi bătînd din palme. Noi în cealaltă, cu o ureche la ei şi cu alta la ticăitul ceasului.

Ei într-o parte, bucuroşi de urat. Noi în cealaltă, obosiţi şi uzaţi de atîta sărbătorit în gol.

Ei într-o parte, frumoşi şi copii. Noi în cealaltă, urît de maturi.

Ei într-o parte, cîntînd. Noi în cealaltă, ascultînd.

Ei într-o parte. Noi în cealaltă.

La final au venit să îmi spună că le vine Moşul iar unul dintre ei a ţinut să îmi spună cu o voce joasă că ei de fapt nu sînt copii de pe stradă ci sînt o echipă. Şi am înţeles că ar trebui să trecem în partea cealaltă, măcar de Crăciun. Pentru copii chiar vine.

Sărbători Fericite.

~ de popej27 pe Marți, 23 Decembrie 08.

12 răspunsuri to “Pentru ei”

  1. 1. opera de arta iti apartine? 😀
    2. ei chiar se bucura de Craciun, se bucura pentru orice dar mai ales se bucura de atentie. Cred ca sunt o echipa, eu stau langa un centru cu copii cu sida si unul cu copii cu probleme mentale. E nasol ce se intampla dar ei tot zambesc…

  2. 1. din pacate nu. am prea putina imaginatie pentru asta
    2. yeap.

  3. desenul e superb
    ne vedem de Craciun in partea cealalta 😉

  4. De Craciun, am niste copii, altii decat ai mei, la care ma gandesc si-i daruiesc.
    Anul asta am avut inspiratia ca unuia dintre ei sa-i scriu o scrisoare de la Mos Craciun.
    A fost minunat sa vad cat de impresionat a fost ca Mosul chiar stie tot, si ca a stiut sa-i aduca cadoul la mine la serviciu si a stiut chiar si ce-si doreste (boxe pt calculator).
    Lasand la o parte bucuria pe care ma asteptam sa o fac, scriind scrisoarea am inceput sa simt ca vine Craciunul…si am ramas asa…pana azi, cand cei care ne conduc (firma) au subliniat faptul ca am dat in mintea copiilor daca credem promisiunile lor. E o mare neintelegere, ca in bancul cu Volga, nu era o masina ci era o bicicleta si nu i s-a dat i s-a luat.
    Inca odata pentru naivi : Sarbatori Frumoase!

  5. Sarbatori fericite si pentru ei si pentru voi, pe orice parte v-ati afla!

  6. sarbatori fericite!

  7. 🙂

  8. /:)

  9. nu stiu de ce a pus trecatorul bara aia oblica dar banuiesc ca e ca sa nu apara muia aia penibila a smiley-ului : )

  10. sarbatori fericite!

    si bucurati-va de colindatori 🙂 Mie imi e dor de ei.

  11. 🙂 Te cam schimba chestia asta cu …”tati”, este?

    Sarbatori Fericite si voua.

  12. Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

 
