2009

gtaiv

Nu ştiu ce v-a adus vouă noul an da’ mie mi-a adus un PS3. Aşa că de 4 zile trăiesc în Liberty City făcînd taximetrie între Bohan şi Alderney.

I’m an addict

~ de popej27 pe Luni, 5 Ianuarie 09.

15 răspunsuri to “2009”

  1. Si? Pica ceva?
    La multi ani!

  2. Not bad, enjoy it 🙂 . I’m addicted to golf dar pe PS3 nu ma dau, raman la traditionalul PC

  3. @Sprincenatul: La multi si tie!
    @moscalifar: Golf? De ala, pe bune?

  4. Ai mai reusit sa cumperi Level? (fiecare cu probleme lui :-))

  5. oooooooooooooooooooooooooooooh, m-am umectat complect. Las ca vine Codrea intr-o luna (mai putin), aduce el unu’, e prea valoros ca sa-l expunem la capriciile postei…

  6. Buna ziua. Ma numesc pustiu si sunt dependent de WII.

  7. @ Pustiu, mah, ca pustie e doar mintea ta:D (ti-au mancat-o piticii)
    da-l dracu de WII, PS3 rules…
    @flacaneata, ti-aduc sniperul doar daca iei camera aia olympus cu husa subacvatica :d

  8. @ Codrea – pustiu se scrie pustiu, nu Pustiu, nu pushtiu, nu Pushtiu ci pustiu. Asa a inceput aventura lu id-u meu, asa ramane. Am si tricou care sa dovedeasca cum trebuie scris pustiu. Si vezi-ti de Post Script-u tau numaru 3 ca tot WII e de baza, doar ca ti-e tie prea lene sa faci miscare.

    Popeje, nu-i asa ca ti-era dor de niste spam?

  9. Poti sa bagi spam tata.
    Altfel, sa stii ca ai dreptate: Codrea nu mai foloseste wii-ul. Pe de-o parte ca s-a mutat pe ps3 iar pe de alta ca ultim oara mi-a spart mie cotul iar Cristineatza si-a zdrelit degetele de coltul mesei. Cu ps3-ul e mai sigur.

  10. Da da da, si marmota sufla in ciocolata ca sa-i faca bule. Ii tot dati inainte cu siguranta cand de fapt v-ati bosorogit de tot si nu mai sunteti in stare sa dati din maini. V-am zis ca mi-am luat si placa? 😛

  11. Paradontoza, ai?

  12. N-am.

  13. GTA IV mi se pare cel mai nasol din serie. Grafica este… deosebita, dar nu stralucita, iar gameplay-ul… jalnic.

Lasă un răspuns

 
