Luminiţa de la capătul conductei…

rhan10l

… a pîlpîit ce-a pîlpîit dar în final şi-a dat obştescul sfîrşit.

Numa’ ce am aflat că CAS-ul a crescut cu 0,5%, semn că cele 25.000 de euro pe cap de român întors la glie sînt din ce în ce mai greu de obţinut. Doar unii dintre noi mai primesc subvenţia respectivă sub formă de proprietate imobiliară dată în folosinţă pentru 4 ani dar luată pentru minim 9.

În GTA am reuşit să trec de misiunea a 5-a a lui Little Jacob, aia în care am circa un minut la dispoziţie pentru a livra frumuseţe de bong. Mi-au trebuit 6 load-uri şi cam 3 ore da’ nu m-am lăsat. Şi un hint pe care nu îl găsiţi pe net (pînă acum): dacă vreţi să treceţi de barierele de taxare de la poduri fără să plătiţi şi fără să vă alerge poliţia, împingeţi-l pe cel din faţa voastră pînă rupe bariera. El va fi vinovat iar voi vă vedeţi de drum.

Pe unul dintre multele formulare pe care trebuie să le completezi în cazul unui accident de muncă există şi o rubrică în care bifezi mediul în care a avut loc incidentul: în interior, în exterior, în spaţiu închis sau, de ce nu, în spaţiu extraterestru. După ce am văzut opţiunea nu m-am hotărît dacă autorul formularului este vizionar sau prost. Eh, uite că mă hotărăsc acum. Nu e vizionar.

Moldovenii sărbătoresc anul ăsta 650 de statalism moldovenesc. Singurul lucru care îi împiedică să se bucure pe deplin de momentul aniversar este faptul că o parte din teritoriul lor istoric se află sub ocupaţia ultimului imperiu din Europa: România. Sau cel puţin aşa a declarat Президатель Voronin la una dintre televiziunile moldoveneşti acum cîteva săptămîni.  Dar pînă la Unirea pe care o visează el, pe noi şi pe ei ne mai leagă ceva, în afară de limbă: conducta cu gaz.

Care de astăzi a fost retrogradată la gradul de simplă conductă, gazul de pe ea lipsind la apel. Şi uite aşa realizez că javra aia de luminiţă ne-a mai dat încă o dată ţeapă şi a plecat la plaje cu nisip fin, domniţe cu frunze pe post de bikini şi cocteil servit la nucă de cocos proaspăt culeasă. Iar noi am rămas cu frigul, proştii şi conducta goală.

~ de popej27 pe Marți, 6 Ianuarie 09.

11 răspunsuri to “Luminiţa de la capătul conductei…”

  1. Am crezut ca asa se face chiar in realitate ca sa treci un pod cu taxa: il impingi pe ala din fata pana rupe bariera, si treci binisor?? De ce trebuie sa te invete GTA asta??

  2. Haha, azi am prins primul comentariu al zilei 🙂

  3. La multi ani si tie, tati. sa fiti sanatosi, fericiti, sa va iubiti, si sa aveti parte de tot binele din lume!

  4. @Cristineatza: sa inteleg ca te dau astia la ziar?

  5. ah, dar sa nu ne facem griji, cica ne ajung rezervele de gaze inca 60 de zile… dup-aia ce? se emite o ordonanta de urgenta prin care populatia va fi obligata sa manance numai fasole?!

  6. Mah, eu nu inteleg asta cu rezervele de gaz. Unde dracu sunt stocate? N-am in minte decat bigudiurile de pe autobuzele lui ceasca care functionau cu gaz. Daca alea aveau nevoie de ditamai butoaiele ca sa se miste cum dracu arata bigudiurile in care e stocat gaz pentru 60 zile? pls help, eventual poze.

  7. Toata lumea brichetele in aer!

  8. @sprancenatul: :))))))))))))))

  9. tin minte un plan in care gubernu de acu’ vreo 7-8 planuia sa faca niste pesteri subterane in care sa stocheze gazu’. Dar am auzit sa se fi facut, asa nu stiu in ce se pastreaza in prezent.

  10. Erata: NU am auzit sa se fi facut acele pesteri (rezervoare) subterane.

  11. pentru prima oara in ultimii 300 de ani m-am uitat si eu la stirile de dimineata si am aflat ca rusii ai taiat conducta. nu se stie cati erau si cu ce anume au savarsit fapta: cu bonfaieru sau poate cu sabia laser?

    la Antena 3 un nene pe nume RUSU, intervievat prin telefon o facea pe niznaiu si tocmai spunea ceva de genul ca „(…) conditii de …criza. daca este criza, inseamna ca putem sa-i spunem criza”. dumnealui daca ii spunem rus, cum de nu este rus?

    errare humanum care este

Lasă un răspuns

 
